fredag 17 februari 2012

LITE NYTT I KÖKET




Mattan från Rusta fyndades för ett tag sedan. Var där för att kika på deras fårskinnsdynor, men de fick stanna och istället blev det denna randiga fina! Kostade 75 kr (ja ni läste rätt ;)

Kalasvimplarna från förra söndagen hänger kvar i väntan på nästa som sker för 6 stora ;) killar denna helg!




Nåt annat nytt som ÄNTLIGEN hittat hit är två fina Tolix :) Maken överraskade mig totalt med att bara ställa dit dessa finingar så de stod och väntade på mig när jag och barnen kom hem en eftermiddag. Han hade smygbeställt dem från Svenssons i Lammhult tillsammans med var sin grå fårskinnsdyna (så det va ju tur att jag aldrig köpte dom från Rusta... :) Nu är det bara lampan som ska bytas ut till en industrivariant *hint hint* innan det är som vi (jag) tänkt ;)

Kram och trevlig helg / Mia

1 kommentar:

  1. så fin matta! Billig med ju! Kanon!!
    Jasså, kul med barnkalas...!

    SvaraRadera