lördagen den 11:e februari 2012

SWEDISH HASBEENS



Dagens dunderfynd till 70% rabatt *skutt* :)

Finns på Jutaboden, mina fanns kvar i strl 34, 37, 40 och 41 tror jag och dessa i military fanns i strl 39, 40 och 41. Kläder fanns en hel del kvar också, men inget jag fastnade för. Men det gör ju inget när finaste skorna låg i påsen med hem! :)

Så nu står jag och lagar mat i mina, så lååång man känner sig ;) ett helt annat perspektiv... och dammet på fläkten har jag inte sett på ett tag upptäckte jag visst ;)


Ha en skön helg! Här firar vi stora killen som fyller 5 år i morgon!

Kram / Mia

3 kommentarer:

  1. fina skor!
    VA?? Fyller Arvid år i morgon??? Herregud, var tar tiden vägen! NÄr ska vi ses?? Barnen borde ju ses snart för att leka lite också!! :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det helt sanslöst så fort tiden går!! :) Visst måste vi få till den där lekdejten snart! Och så skulle vi ju ha tjejkväll här också... Jag messar dig så bestämmer vi nåt helt enkelt! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det låter toppen!!! :-) Jag ska kolla i min kalender när vi kan också!! :-)
    VI HÖRS! Nu måste vi bättra oss!! :-)
    KRAM FRIDA

    SvaraRadera