lördagen den 14:e april 2012

ODD MOLLY SHOP IN SHOP




Måste ju visa några bilder från LogoFactory. Inte bästa kvalitet dock då de är tagna med mobilen. Överst ser ni hur välfyllt det var och allt var sänkt mellan 50 - 70% :)... hängde även plagg längs med väggarna på båda sidor som inte är med på bilden. Sen är det en bild från provrummet med det jag hade med mig in i första vändan... orkade inte bära mer ;)


Och detta var vad som fick följa med hem! :)


Hej på er!

Härligt med helg! Här har vi inga direkta planer varken i dag eller i morgon vilket känns skönt efter förra helgens fullspäckade schema! Har precis skrivit en liten inköpslista så nu blir det till att åka en sväng till ICA och köpa hem lite lördagsmys :)

Ha en fortsatt trevlig helg vänner!

Kram
Mia

ps. Uppdatering: Dino, som numera kallas Skylander, har kommit ut ur sitt skal helt nu och är överflyttad till ett större vatten-näste :)

2 kommentarer:

  1. Hej fina! Två snabba; logofactory, är det ute i gällstad(lagerhaus)? Och dinon, var hittade du den? Tänkte att Lillan skulle uppskatta den.. Och nu har vi bokat sommarens västkust resa. Vecka 27 kommer vi till era trakter:) ha det gott, och jag tycker du uppdaterar alldeles för sällan:))))))) jag menar, att hälsa på i din blogg är bättre än alla inredningstidningar i världen! Kram till er alla!/L

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Logofactory ligger ute i Gällstad ja, det stämmer! Tillsammans med Lager 157 och lite andra outlets. Billig fika har de också ;)
    Dinosaurien är inhandlad på Kurragömma här i stan och kostade hela 25 kr (!) men den finns säkert att få tag på på nätet med. Riktigt häftigt är det, den växer sakta men säkert här hemma :)
    Jag veeet att jag är lite seg med uppdateringarna... men dygnet har för få timmar helt enkelt ;) Ska dock försöka skärpa mig, promise!! :)
    Vad roligt med västkustresa :) finns mycket fint att se! Kommer ni hit till Borås också?

    Kram Mia

    SvaraRadera